понеделник, 22 март 2010 г.

филмите киното

"Нахранете главата си, фуражи главата си."

Все пак, има много, за да бъдете очаровани от това в най-новата итерация на Алиса в страната на чудесата. Въпреки че "литературни глупости" мотив никога не е моята чаша чай, има си достатъчно логика, представени тук, за да позволи на мярка за който бяга от развлечения. Референциите са всички твърди, декорите буйни, и легендарните света Алис е подадена убедително в живота. За разлика от Алис, ако падне този конкретен заешката дупка, вероятно предназначени да, всички намерения на вземане на разликата в пътуването ви. Насладете се на безсмислица, топлото османците прасе, на тортата, че те прави по-големи, и течност, която те прави по-малко. Или не. Така или иначе, заглавието е около почти 150 години: достатъчно време да направят една присъда, така че не е нужно да отидете попитайте Алис независимо дали става въпрос заслужава да се види или не.
Starring Леонардо ди Каприо и постави на 1950-те години, това е историята на двама федерални призова полицията да разследва изчезването на затворник от затвора тайнствен остров Shutter Island. Максимално затвор за клинично луди, Shutter Island е дом на най-опасните, заблуден, и нестабилна затворници в наказателно-правната система - с тенденция да с кадри от лекари, които работят за лечение на заболяванията си като болест, а не просто да ги хвърлят в дупка, както бяхме направено преди това. Но когато един от затворниците изчезва от вътре в заключена стая, те са не прибягва, но да се обадя в федералните. Въведете Теди Даниелс (Ди Каприо) и неговият партньор (изигран брилянтно byMark Ръфало).

Това, което следва е брилянтно изработени мистерия интервюта Теди персонала, събира улики, и започва да се разнищва мрежа от лъжи и конспирация, че може просто да достигнат по-висок от заплатата си клас. За разлика от това, което рано ремаркета предложено, това не е някакъв свръхестествен трилър. Той е добър старомоден детективска история с някои доста смели извивки. И докато историята (на базата на един роман със същото име, написани от Денис Lahane, автор на "Реката на тайните и Gone Baby Gone), не е от най-оригиналните, стил Скорсезе подпис филми приема това на ново ниво и в крайна сметка прави това много най-добрата версия на тази история, която сте виждали.

Действащият тук е невероятно. Ди Каприо и Ръфало доведе огромен актьорски състав, и всеки актьор е даден момент им на слънце. Бен Кингсли играе вид ръководителят на институцията, д-р Cawley, които може или не може да бъде водене много ценна информация от гостуващия следователите. Макс фон Сюдов е колега, който изглежда още по-зловещ, отколкото биха могли да бъдат Кингсли. Допълване на лекарите е орляк на калибър Оскар талант включително Джаки Ърл Хейли, Емили Мортимър, и Илия Koteas като затворници; Патриша Кларксън и Тед Ливайн и други членове на персонала, както и Мишел Уилямс в ролята на починалия жена ди Каприо's. Заедно това хвърли се окаже една от най-големите ансамбли в последните години, всеки да дадат най-доброто и занаяти нещо на Оскарите определено няма да се игнорира следващата година.

Но най-силно от всичко е на филма край, зашеметяващ, сърцераздирателни кулминацията, че се потапя в дълбоки, тъмни дълбини на характера ди Каприо и предлага на един от най-добрите finales в продължение на дълго време. Това не е типът на завършващ с който сте свикнали да виждате. Вместо това, то е типът на завършващ сме свикнали да виждаме. Филмът е блестящо, елегантно казал приказка, която генерира реално напрежение, създава автентични настроение и ще ви държат на ръба на мястото си за по-голямата част от два часа. Това не е измамно, обрат-разчитат филм може да изглежда да бъде. Въпреки факта, че може да разреши мистерията рано, вие пак ще намерите себе си увит в прекрасни герои, смущаващи патос, и стегнат темпото, всички от които сте дошли да очаквате от някой като Мартин Скорсезе.
Беше МакМанъс от обичайните заподозрени, който каза: "Няма нищо, което не може да бъде направено", и по този начин няма причина тромав стар Шерлок Холмс не може да се отлепя като живи и шумен добро време в театъра. Кое го прави. Това ми напомня на твърдите части на филма Тим Бъртън, на заглушава палитра, в delving в страховит - но при него се избягва Бъртън клопки, твърде (липса на историята на сближаване, което е с очарование стил). Шерлок Холмс се чувства като в началото на мега-франчайзинг, един Карибски пирати ниво фондация за Робърт Дауни Джуниър и Джуд Лоу да доразвие. Всъщност, аз го изкопали. Ако получите нищо друго от този преглед, че след това се моля.

Няма коментари:

Публикуване на коментар